Pakiet STANDARD

  1. ANALIZA I SPECYFIKACJA
    – Zestawienie założeń strony czyli struktury i wyglądu podstron. Stworzenie układów i ich opisanie. Analiza i zestawienie funkcjonalności strony. Koncepcja jest ustalana po przeprowadzeniu rozmowy z klientem.
  2. WYBÓR SZATY GRAFICZNEJ
    – Projekt graficzny witryny internetowej zgodny z UX (user experience, doświadczenie użytkownika). Klient mówi o swoich potrzebach, oczekiwaniach i wyobrażeniach a my włączamy tutaj nasze doświadczenie, wiedzę i aktualne trendy. Prace obejmują: opracowanie projektu graficznego strony głównej i jednego typu podstrony. Cena obejmuje 1 projekt.
  3. LOGO
    Projekt zawierać będzie jedną propozycję loga/logotypu.
  4. WERSJA RESPONSYWNA
    – Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów. Wykonana strona będzie w pełni czytelna oraz prawidłowo wyświetlania zarówno na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie i smartfonach.
  5. LICZBA PODSTRON
    Liczba wszystkich podstron, zakładek, kategorii, np. Kontakt, Galeria, Oferta. Strona główna jest wliczana.
  6. FORMULARZ KONTAKTOWY
    Utworzenie i konfiguracja formularza kontaktowego łatwego w obsłudze dla użytkowników strony. W skład konfiguracji wchodzi wygląd formularza, pola kontaktowe, zabezpieczenie antyspamowe.
  7. MAPA DOJAZDOWA
    Zamieszczenie na stronie mapy z lokalizacją firmy czy prowadzenia usługi.
  8. SLIDER
    – Miejsce na stronie gdzie automatycznie wymieniają się zdjęcia. Z reguły znajduje się ono na stronie głównej w jej górnej części. Klient może w każdym momencie sam zmienić/wstawić zdjęcia lub grafiki do slidera.
  9. GALERIA
    – Miejsce na stronie lub sama podstrona ze zdjęciami. Przygotujemy i ustawimy galerię z dostarczonych nam zdjęć. Liczba zdjęć oraz galerii różna jest w zależności od pakietu.
    Jeśli nie masz zdjęć, a chcesz mieć je profesjonalnie zrobione i obrobione, skorzystaj z opcji Sesja fotograficzna.
  10. KONTA POCZTOWE
    Utworzenie, konfiguracja i podpięcie konto email pod stronę.
  11. OPTYMALIZACJA
    – Szereg działań, które mają na celu takie przygotowanie strony, by była ona w stanie osiągnąć jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej typu Google. Optymalizacja automatyczna witryny pod Google (dane pobierane z podstron: treści i tytuły). Bez optymalizacji strony głównej (od 180 zł netto). Dodatkowe opcje: analiza fraz kluczowych – od 150 zł netto.