Pakiet PREMIUM

  1. ANALIZA I SPECYFIKACJA
    – Zestawienie założeń strony czyli struktury i wyglądu podstron. Stworzenie układów i ich opisanie. Analiza i zestawienie funkcjonalności strony. Koncepcja jest ustalana po przeprowadzeniu rozmowy z klientem.
  2. WYBÓR SZATY GRAFICZNEJ
    – Projekt graficzny witryny internetowej zgodny z UX (user experience, doświadczenie użytkownika). Klient mówi o swoich potrzebach, oczekiwaniach i wyobrażeniach a my włączamy tutaj nasze doświadczenie, wiedzę i aktualne trendy. Prace obejmują: opracowanie projektu graficznego strony głównej i jednego typu podstrony. Cena obejmuje 1 projekt.
  3. LOGO
    Projekt zawierać będzie jedną propozycję loga/logotypu.
  4. WERSJA RESPONSYWNA
    – Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów. Wykonana strona będzie w pełni czytelna oraz prawidłowo wyświetlania zarówno na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie i smartfonach.
  5. LICZBA PODSTRON
    Liczba wszystkich podstron, zakładek, kategorii, np. Kontakt, Galeria, Oferta. Strona główna jest wliczana.
  6. FORMULARZ KONTAKTOWY
    Utworzenie i konfiguracja formularza kontaktowego łatwego w obsłudze dla użytkowników strony. W skład konfiguracji wchodzi wygląd formularza, pola kontaktowe, zabezpieczenie antyspamowe.
  7. MAPA DOJAZDOWA
    Zamieszczenie na stronie mapy z lokalizacją firmy czy prowadzenia usługi.
  8. SLIDER
    – Miejsce na stronie gdzie automatycznie wymieniają się zdjęcia. Z reguły znajduje się ono na stronie głównej w jej górnej części. Klient może w każdym momencie sam zmienić/wstawić zdjęcia lub grafiki do slidera.
  9. GALERIA
    – Miejsce na stronie lub sama podstrona ze zdjęciami. Przygotujemy i ustawimy galerię z dostarczonych nam zdjęć. Liczba zdjęć oraz galerii różna jest w zależności od pakietu.
    Jeśli nie masz zdjęć, a chcesz mieć je profesjonalnie zrobione i obrobione, skorzystaj z opcji Sesja fotograficzna.
  10. KONTA POCZTOWE
    Utworzenie, konfiguracja i podpięcie konto email pod stronę.
  11. OPTYMALIZACJA
    – Szereg działań, które mają na celu takie przygotowanie strony, by była ona w stanie osiągnąć jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej typu Google. Optymalizacja automatyczna witryny pod Google (dane pobierane z podstron: treści i tytuły). Bez optymalizacji strony głównej (od 180 zł netto). Dodatkowe opcje: analiza fraz kluczowych – od 150 zł netto.
  12. DOMENA – Doradztwo w zakresie wyboru domeny internetowej, rejestracja domeny, utrzymanie domeny przez 1 rok. Jeśli klient dysponuje już swoją domeną, odpowiednio ją skonfigurujemy pod stworzoną stronę.
  13. INTEGRACJA CACHE
    Działania mające na celu przyspieszenie ładowania się strony. Ludzie lubią dostawiać informacje szybko. Im dłużej czekają, tym więcej pojawia się niezadowolenia. Szybkość wczytywania się strony może być również jednym z czynników, które wpływają na pozycję strony w Google.
  14. INTEGRACJA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    Podłączymy Twoje konta Facebooka, Twittera, Instagrama czy Pinterest do Twojej strony. Mogą to być odnośniki do Twoich profili, małe boksy czy też ostatnie wpisy z Twoich kont na portalach społecznościowych.
    Możemy również zrobić automatyczne wysyłane wpisów np. z bloga na Twoje profile – płatne dodatkowo 100 zł.
  15. STATYSTYKI ODWIEDZIN
    Raporty klikalności, odwiedzin, słów kluczowych po których wchodzą internauci (na ile pozwalają zebrane dane), porzucania oglądania strony i wiele innych. Wszystko dostępne do przejrzenia i analizy w każdym momencie.
  16. ANALIZA KONKURENCJI
    Działania mające na celu sprawdzenie czy konkurencja prowadzi działania seo (optymalizacji) oraz sprawdzenie obecności w w serwisach społecznościowych. Analiza seo obejmuje również analizę linków zdobywanych przez strony rywali.