Pakiet GOLD

  1. ANALIZA I SPECYFIKACJA
    – Zestawienie założeń strony czyli struktury i wyglądu podstron. Stworzenie układów i ich opisanie. Analiza i zestawienie funkcjonalności strony. Koncepcja jest ustalana po przeprowadzeniu rozmowy z klientem.
  2. WYBÓR SZATY GRAFICZNEJ
    – Projekt graficzny witryny internetowej zgodny z UX (user experience, doświadczenie użytkownika). Klient mówi o swoich potrzebach, oczekiwaniach i wyobrażeniach a my włączamy tutaj nasze doświadczenie, wiedzę i aktualne trendy. Prace obejmują: opracowanie projektu graficznego strony głównej i jednego typu podstrony. Cena obejmuje 1 projekt.
  3. LOGO
    Projekt zawierać będzie jedną propozycję loga/logotypu.
  4. WERSJA RESPONSYWNA
    – Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów. Wykonana strona będzie w pełni czytelna oraz prawidłowo wyświetlania zarówno na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie i smartfonach.
  5. LICZBA PODSTRON
    Liczba wszystkich podstron, zakładek, kategorii, np. Kontakt, Galeria, Oferta. Strona główna jest wliczana.
  6. FORMULARZ KONTAKTOWY
    Utworzenie i konfiguracja formularza kontaktowego łatwego w obsłudze dla użytkowników strony. W skład konfiguracji wchodzi wygląd formularza, pola kontaktowe, zabezpieczenie antyspamowe.
  7. MAPA DOJAZDOWA
    Zamieszczenie na stronie mapy z lokalizacją firmy czy prowadzenia usługi.
  8. SLIDER
    – Miejsce na stronie gdzie automatycznie wymieniają się zdjęcia. Z reguły znajduje się ono na stronie głównej w jej górnej części. Klient może w każdym momencie sam zmienić/wstawić zdjęcia lub grafiki do slidera.
  9. GALERIA
    – Miejsce na stronie lub sama podstrona ze zdjęciami. Przygotujemy i ustawimy galerię z dostarczonych nam zdjęć. Liczba zdjęć oraz galerii różna jest w zależności od pakietu.
    Jeśli nie masz zdjęć, a chcesz mieć je profesjonalnie zrobione i obrobione, skorzystaj z opcji Sesja fotograficzna.
  10. KONTA POCZTOWE
    Utworzenie, konfiguracja i podpięcie konto email pod stronę.
  11. OPTYMALIZACJA
    – Szereg działań, które mają na celu takie przygotowanie strony, by była ona w stanie osiągnąć jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej typu Google. Optymalizacja automatyczna witryny pod Google (dane pobierane z podstron: treści i tytuły). Bez optymalizacji strony głównej (od 180 zł netto). Dodatkowe opcje: analiza fraz kluczowych – od 150 zł netto.
  12. DOMENA – RDoradztwo w zakresie wyboru domeny internetowej, rejestracja domeny, utrzymanie domeny przez 1 rok. Jeśli klient dysponuje już swoją domeną, odpowiednio ją skonfigurujemy pod stworzoną stronę.
  13. INTEGRACJA CACHE
    Działania mające na celu przyspieszenie ładowania się strony. Ludzie lubią dostawiać informacje szybko. Im dłużej czekają, tym więcej pojawia się niezadowolenia. Szybkość wczytywania się strony może być również jednym z czynników, które wpływają na pozycję strony w Google.
  14. INTEGRACJA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    Podłączymy Twoje konta Facebooka, Twittera, Instagrama czy Pinterest do Twojej strony. Mogą to być odnośniki do Twoich profili, małe boksy czy też ostatnie wpisy z Twoich kont na portalach społecznościowych.
    Możemy również zrobić automatyczne wysyłane wpisów np. z bloga na Twoje profile – płatne dodatkowo 100 zł.
  15. STATYSTYKI ODWIEDZIN
    Raporty klikalności, odwiedzin, słów kluczowych po których wchodzą internauci (na ile pozwalają zebrane dane), porzucania oglądania strony i wiele innych. Wszystko dostępne do przejrzenia i analizy w każdym momencie.
  16. ANALIZA KONKURENCJI
    Działania mające na celu sprawdzenie czy konkurencja prowadzi działania seo (optymalizacji) oraz sprawdzenie obecności w w serwisach społecznościowych. Analiza seo obejmuje również analizę linków zdobywanych przez strony rywali.
  17. WERSJE JĘZYKOWE
    Wersje językowe strony uruchamiane w oddzielnych domenach (dedykowanych dla kraju docelowego). Osobny system CMS, osobna witryna, dostosowanie grafik do wersji językowej. Cena nie obejmuje kosztów tłumaczenia. Cena końcowa: 50% ceny polskojęzycznej wersji witryny. Strona indywidualna zakłada 2 wersję językowe. Oznacza to wersje np polską i angielską. Treści na strony w wersjach językowych wstawia Klient samodzielnie po przeszkoleniu. Oczywiście za dodatkową opłatą możemy dla Klienta treści przetłumaczyć
  18. Baza gotowych zdjęć
  19. SESJA FOTOGRAFICZNA
    Zrobienie profesjonalnych zdjęć firmy klienta, towarów, usług, pracowników w trakcie pracy. Zdjęcia robione są pod dane potrzeby – strona www, katalog, ulotka, prezentacja itp.
  20. PRZYGOTOWANIE I OBRÓBKA MATERIAŁÓW
    Prace mające na celu edycję i przygotowanie surowych zdjęć czy tekstów pod dany projekt.
    Edycja zdjęć może obejmować np. retusz, uwypuklanie konkretnej rzeczy, odpowiednie przycięcie, zmianę kolorów.
    Edycja tekstów może obejmować np. formatowanie (poprawę wyglądu i czytelności), poprawę literówek czy gramatyki.
  21. UTRZYMANIE I AKTUALIZACJA
    Utrzymanie strony oraz kont e-mail oraz aktualizacja strony – dostępne pakiety, opłaty miesięczne do wyboru:
    Abonament mini: 40,00 PLN/1mc, w cenie: 1 aktualizacja strony na 3 miesiące (klient dostarcza materiały)
    Abonament start: 50,00 PLN/1mc, w cenie: 1 aktualizacja strony na 2 miesiące (klient dostarcza materiały)
    Abonament pro: 60,00 PLN/1mc, w cenie: 1 aktualizacja strony na 1 miesiąc (klient dostarcza materiały)
    Rozliczenie: należy wnosić opłaty za 6 miesięcy z góry. Płatne po uruchomieniu strony. Opłata obowiązkowa, opłata nie jest ujęta w kosztach uruchomienia strony.
  22. SZKOLENIE Z CMS
    Szkolenie z obsługi systemu CMS ma na celu zapoznanie użytkownika z podstawowymi funkcjami systemu, tak by samodzielnie mógł dodawać i edytować informacje na stronie. Szkolenie odbywa się przez program Skype lub opcjonalnie inny. Czas szkolenia: 1h.
  23. LICZBA GODZIN NA ZMIANY PROJEKTU
    Czas, jaki klient ma do wykorzystania na zlecenie zmian na stronie, po oddaniu projektu.
  24. POMOC TECHNICZNA
    Pomoc przy problemach i błędach związanych ze stroną.